Mene Etusivulle

YHTEISHYVÄ

Yhteishyvä on S-ryhmän ikoninen ja rakastettu media, joka tavoittaa jopa 3 miljoonaa suomalaista kuukausittain. Suomen tavoittavin aikakausmedia tarjoaa brändeille monipuolisia mainosratkaisuja, joilla tuot tuotteesi kiinnostavasti mukaan kuluttajien arkeen.

DISPLAY

  • Mainostaja voi näkyä Yhteishyvän verkkosivulla monella tapaa: sisällön joukossa display-mainoksilla, etusivulla kokosivun nostona sekä ja in- banner -videomainonnalla
  • Yhteishyvä.fi kävijämäärä 500 000 / viikko

UUTISKIRJE

  • Yhteishyvän uutiskirje lähetetään tilaajille joka viikko
  • Vahvassa kasvussa olevan Yhteishyvän uutiskirjeen suosio ja sisällöt rakentuvat sesonkien ja ruoan ympärille
  • Mainospaikka sijaitsee toimituksellisten sisältöjen lomassa ja tavoittaa hyvin, avausprosentti on jopa yli 40 %
  • Mainoksesta voidaan ohjata Yhteishyvän sivulle luotuun sisältöön tai esimerkiksi S-ryhmän verkkokauppaan suoraan oston yhteyteen
  • Uutiskirjeen tilaajamäärä 114 000

VIDEONATIIVI

  • Uutta mainostajille: kerro brändistäsi tai tuotteestasi luovan videon avulla
  • Toimituksellinen natiivisisältö tavoittaa kohderyhmän syvemmin kuin perinteinen mainonta ja sopii erityisesti pitkäjänteiseen brändimielikuvan vahvistamiseen
  • Avaimet käteen –toteutus, jossa Yhteishyvän toimitus tuottaa sisällön on saavuttanut suuren suosion asiakkaittemme keskuudessa. Toimituksen tekemä tuotanto varmistaa sisältöjen korkean laadun ja osuvuuden oikeaan kohderyhmään

ARTIKKELINATIIVI

  • Kerro brändisi tarina tai inspiroi käyttöön natiivin keinoin
  • Toimituksellinen natiivisisältö tavoittaa kohderyhmän syvemmin kuin perinteinen mainonta ja sopii erityisesti pitkäjänteiseen brändimielikuvan vahvistamiseen
  • Avaimet käteen –toteutus, jossa Yhteishyvän toimitus tuottaa sisällön. Toimituksen tekemä tuotanto varmistaa sisältöjen korkean laadun ja osuvuuden kohderyhmään.

PRINTTI

  • Ikoninen Yhteishyvä -lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa
  • Yhteishyvää jaetaan S-ryhmän myymälöissä ja se on asiakasomistajille ilmainen S-etukorttia näyttämällä
  • Lehden parissa viihdytään pitkään ja mainonta koetaan luontevaksi osaksi sisältöjä.
  • Mainonta Yhteishyvässä eroaa perinteisestä printtimainonnasta mitattavuudeltaan: myyntivaikutuksia voidaan mitata hyvinkin tarkasti
  • Tarjolla myös huomioarvotutkimus, joka kertoo, miten hyvin viesti jäi mieleen ja millaisen vaikutuksen se teki lukijoihin
  • Lehden levikki noin 650 000 ja lukijamäärä lähes 2 miljoonaa

RUOKA-AIHEISEN NATIIVITUOTANNON VAIHTOEHDOT

  • RUOKA-ARTIKKELI

    • Yhteishyvän toimitus tuottaa artikkelin, jonka pohjana ovat asiakkaan omat valmiit materiaalit (ruokakuvat ja reseptit).
    • Tuotantoon sisältyy kuvien muokkaaminen oikeaan kokoon kaikkia kanavia (Yhteishyvä.fi, Facebook ja Instagram varten.)
    • Mainostaja toimittaa ruokakuvat ja reseptit.
    • Uusien reseptien ja ruokakuvien tuottaminen ei sisälly tähän toteutukseen.
  • RUOKAVIDEO

    • Yhteishyvän toimitus kuvaa somevideon, jossa näytetään tuotteen käyttöä esimerkiksi kolmella helpolla tavalla.
    • Tuotantoon sisältyy videomateriaalin muokkaaminen sopivaksi kaikkiin kanaviin (Yhteishyvä.fi, Facebook ja Instagram).
    • Mainostaja toimittaa tarvittavat kuvat tuotteista.
    • Uusien reseptien ja ruokakuvien tuottaminen ei sisälly tähän natiiviin. 
  • RUOKA PREMIUM

    • Avaimet käteen –tuotanto, jolloin Yhteishyvän tuottajat laativat reseptit, valmistavat ne, sekä tuottavat tekstit ja kuvat.
    • Mainostajalla ei tarvitse olla valmista aineistoa.
    • Kolme houkuttelevaa ohjetta tuotteen ympärille.
    • Monikanavainen julkaisu.

TUTUSTU ASIAKASTARINAAN

Moccamaster hyödynsi Yhteishyvän mediaratkaisuja ja onnistui tavoittamaan nuoremmat kahvinrakastajat onnistuneesti videonatiivin keinoin.

KASVU ALKAA TÄSTÄ

Olemme apunasi markkinoinnin kaikissa vaiheissa - nykytilan analyysista ideointiin, suunnitteluun, toteutukseen ja mittaamiseen asti. Ota rohkeasti yhteyttä, jutellaan tavoitteistasi ja löydetään niihin parhaat ratkaisut yhdessä.