Mene Etusivulle

3. OSAPUOLEN KANAVAT

Kaupan datalla kohdennettua mainontaa Metassa ja display - kumppaniverkostossamme. Tunnistamme juuri sinun tarpeisiisi merkityksellisen kohderyhmän ja autamme sinua tavoittamaan heidät eri kanavissa S-ryhmän vahvojen brändien alla mainostettuna. Nämä mahdollisuudet sopivat tunnettuuden kasvattamiseen ja ydinkohderyhmäsi huomioarvon kasvattamiseen.

KOHDENNETTU META

Facebook ja Instagram ovat kustannustehokkaita keinoja tavoittaa brändillesi strategisesti tärkeimmät asiakkaat, oli kyseessä sitten nykyiset kuluttajat tai muut kategorian asiakkaat, jotka eivät vielä ole kokeilleet brändisi tuotteita.Mainonnasta voit ohjata asiakkaat suoraan S –ryhmän verkkokauppaan. Tavoittavuus: Määritetään valitun kohderyhmän kautta.

KOHDENNETTU DISPLAY

Tavoita haluamasi kuluttajat hyödyntäen S-ryhmän asiakasymmärrystä ja kohderyhmiä.Mainostaja ja Suomen vetovoimaisin kaupan brändi Prisma integroituvat entistäkin lähemmäksi toisiaan yhteisellä kampanjoinnilla S-ryhmän ulkopuolisissa kumppaniverkostoissa. Kampanjat ajetaan yhteismarkkinointina Prisman brändin kanssa, mikä tarkoittaa, että mainonta näyttää Prisman omalta mainonnalta, kun mainostajan luova asetetaan Prisman brändiraamien sisälle.Mainonnan kohdentamiseen hyödynnetään S-ryhmän asiakasymmärrykseen pohjautuvia kohderyhmiä, räätälöitynä mainostajan parhaiten sopivaan tarpeeseen.Tavoittavuus: Määritetään valitun kohderyhmän kautta.

PRISMA HAKUSANAMAINONTA

Vastaa kuluttajan tarpeisiin yhdessä Prisman kanssa Googlen hakutulossivuilla. Mainoksilla vastataan kuluttajien hakuihin mahdollisimman tarkasti sopivalla mainoksella ja ohjataan osuvalle ostoon ohjaavalle laskeutumissivulle. Pakettiin sisältyy:
  • Sopivimpien hakusanojen analyysi
  • Kampanjan rakennus
  • Hakusanamainokset + Google Shopping mainokset
  • Ohjaus tuotesivulle tai halutessaan brändi- tai sisältösivulle
  • Jatkuva optimointi
  • Prisma.fi myynnin mittaus / Raportti
  • Yhteismarkkinointi Prisman kanssa

PRISMA SOMENOSTO

Suosittu, sitouttava ja tehokas aktivointikeino Prisman Facebookissa ja Instagramissa avaimet käteen -periaatteella. Prisman Facebookissa on 360 000 ja Instagramissa 56 000 seuraajaa, jotka mahdollistavat vaikuttavan mediaympäristön aktivoinneille, kuten arvonnoille.Pakettiin sisältyy:
  • Yhteistyöpostaus Prisman Facebook tilillä, jonka lisäksi myös Instagram tilillä postaus mahdollinen.
  • Postauksen julkaisu ja raportointi, lisäksi arvonnan suorittaminen, jossa mainostaja vastaa palkinnoista ja niiden toimittamisesta voittajille.

KASVU ALKAA TÄSTÄ

Olemme apunasi markkinoinnin kaikissa vaiheissa - nykytilan analyysista ideointiin, suunnitteluun, toteutukseen ja mittaamiseen asti. Ota rohkeasti yhteyttä, jutellaan tavoitteistasi ja löydetään niihin parhaat ratkaisut yhdessä.