Mene Etusivulle

SMART MARKETING

Smart Marketing on S-ryhmän oma kaupan media. Olemme suomalaisen markkinointikentän rohkea uudistaja, joka tuo energiaa, uudistumista ja kasvua koko markkinoinnin toimialalle. Kanssamme teet markkinointia, joka luo kasvua yrityksellesi lyhyellä ja pitkällä aikavälillä.

YHDISTÄMME OSTOKSILLA OLEVAT ASIAKKAAT KASVUA HAKEVIIN YRITYKSIIN

Tarjoamme täyden palvelun markkinointia S-ryhmän tavarantoimittajille ja Bonuspartnereille – suoraan tai yhteistyössä mediatoimistojen kanssa. Ratkaisuillamme brändisi vaikuttaa asiakaspolun kaikissa vaiheissa inspiraatiosta tuotevalintaan asti. Yli neljä miljoonaa S-etukorttilaista ja 1,5 miljoonaa päivittäistä asiakaskohtaamista mahdollistavat ylivertaisen asiakasymmärryksen markkinointitoimenpiteittesi tueksi. Todennamme markkinoinnin myynti- ja asiakasvaikutukset tarkasti ostoeuroihin asti ja autamme asiakasyrityksiämme tunnistamaan kasvun edellytykset sekä tekemään toimenpiteet, joilla kasvua luodaan. Uskomme pitkäjänteiseen kumppanuuteen ja yhteiseen oppimiseen. Tiimimme koostuu kaupan, datan, markkinoinnin ja suunnittelun asiantuntijoista, jotka auttavat kehittämään liiketoimintaasi jatkuvasti eteenpäin. Yhdessä rakennamme kasvua, joka perustuu uniikkiin asiakasymmärrykseen, yhdessä kehittymiseen ja mitattaviin tuloksiin.

MISSIOMME

Luomme kasvua yhdistämällä mainostajat ja kuluttajat S-ryhmän monikanavaisessa kokonaisuudessa.

Tuemme brändien kasvua ratkaisuilla, jotka vahvistavat näkyvyyttä, tunnettuutta ja myynnillistä vaikutusta koko asiakaspolulla. Toimimme sillanrakentajana mainostajien tavoitteiden ja kuluttajien tarpeiden välillä, hyödyntäen dataa, asiakasymmärrystä ja kohdennettua viestintää.​ Näin mainonta muuttuu vaikuttaviksi kohtaamisiksi, jotka rakentavat pitkäjänteistä asiakassuhdetta, tukevat erottautumista kilpailukentässä ja tuottavat mitattavaa kasvua.

VISIOMME

Uudistamme suomalaista markkinointikenttää yhdistämällä ainutlaatuisen asiakasymmärryksen, mitattavat kohtaamiset ja S-ryhmän kaupan osaamisen vaikuttavaksi digitaaliseksi kasvukumppanuudeksi.

Olemme markkinoinnin rohkea uudistaja, joka tuo energiaa, kasvua ja uusia mahdollisuuksia koko toimialalle. Yhdistämme ostokäyttäytymisen, sisällöt ja kohderyhmäanalytiikan, jotta mainonta perustuu todellisiin tarpeisiin ja kohtaa kuluttajan oikealla hetkellä – lisäten sekä välitöntä myyntiä että pitkäjänteistä kysyntää.

#ROHKEAUUDISTAJA

NÄIN ME TOIMIMME

  • NÄIN TOIMIMME

    Parhaaseen lopputulokseen päästään, kun mainostaja, media- ja/tai mainostoimisto sekä Smart Marketing suunnittelevat yhdessä toimivimmat ratkaisut. Markkinointitoimenpiteet saadaan käyntiin myös ilman media- tai mainostoimistoa.S-ryhmän asiakasymmärrykseen pohjautuvan tiedon avulla voimme määritellä tarkasti, mitä kohderyhmää halutaan tavoittaa, millä viestillä, missä kanavissa ja milloin. Etsimme, mistä löytyy piilossa olevaa potentiaalia.Määrittelemme yhdessä tavoitteet tekemiselle ja hyödynnämme Retail median kykyä mitata tuloksia koko ostopolun matkalta.
  • Vaihe 1: Ole meihin yhteydessä

    Määritellään yhdessä liiketoiminnan haastet ja linjataan niille tavoitteet.

    Vaihe 2: Lähtötilanne analyysi ja kampanjasuunnitelma

    Tiimimme analysoi brändisi, tuotteesi ja ympäristösi, minkä pohjalta ehdotamme markkinointikokonaisuutta, jossa yhdistyy kanava- ja kuluttajaymmärryksemme.

    Vaihe 3: Suunnitelma toteen

    Viimeistelemme markkinointisuunnitelman, käynnistämme tuotannon ja huomioimme valinnoissa yhteyden kuluttajan ostopolkuun kaikissa pisteissä.

    Vaihe 4: Tavoitetaan kuluttajat siellä, missä pitääkin

    Käynnistämme markkinointitoimenpiteesi. Varmistamme, että kokonaisuus on linjassa tavoitteiden ja mittareiden kanssa.

    Vaihe 5: Todennetaan tulokset ja parannetaan jatkuvasti

    Mittaamme ja analysoimme markkinointitoimenpiteiden tulokset ja myyntivaikutukset ja hyödynnämme analyyseja tulevien toimenpiteiden suunnittelussa. Valtaosa asiakkaistamme tekee jatkuvaa liiketoimintansa kehittämistä kanssamme.

TUTUSTU KAUPAN MEDIAAN

Mitä Retail media, eli kaupan media tarkalleen ottaen on? Ota haltuun Retail median käsitteet ja lue, miksi se kannattaa sisällyttää osaksi mediamixiäsi.