Tavoita S-ryhmän kuittidatalla kohdennettuna juuri sinun brändillesi potentiaalisimmat asiakkaat personoidulla viestillä S-ryhmän vahvojen ja tuttujen brändien nimissä.
SUORAMARKKINOINNIN TUOTEPERHE
Tavoita juuri sinun brändillesi potentiaalisimmat asiakkaat personoidulla viestillä S-ryhmän vahvojen ja tuttujen brändien nimissä, S-ryhmän kuittidatalla kohdennettuna.Suoramarkkinoinnin ratkaisuillamme löydät parhaimmat ja arvokkaimmat yleisösi, joita ei välttämättä saisi muissa kanavissa kiinni.Markkinointiluvallinen asiakasomistajakanta mahdollistaa hyvin tarkan tavoittavuuden juuri oikeassa kohderyhmässä.Suoramainonnan ratkaisut:
Kohdennettu sähköposti
Kohdennettu kirjesuora
Brändien uutiskirjeet
KOHDENNETTU SÄHKÖPOSTI
Kohdennettu sähköposti mahdollistaa keinon puhutella brändisi asiakkaita kohdennetusti personoidulla ja henkilökohtaisella otteella, kasvattaen yleisön kokeiluja ja lojaliteettia.
Voit viestiä yksityiskohtaisemmin brändisi tuotteista ja niiden käyttötarkoituksista sekä inspiroida kuluttajia sisällöllä, joka ei tavallisissa kanavissa ole mahdollista.
Sähköpostikampanjat lähetetään valitun S-ryhmän brändin nimissä (Prisma, S-market, Yhteishyvä tai Sokos)
KOHDENNETTU KIRJESUORA
Kirjesuoralla saadaan kiinni tarkalla poiminnalla potentiaaliset nyky- tai uusasiakkaat, joita ei tavoiteta muissa kanavissa.
Kattavin suoramarkkinoinnin kanavamme, joka tavoittaa lähes kaikki kotitaloudet kuluttajia sitouttaen, aktivoiden ja lojaliteettia vahvistaen.
Puhuttele henkilökohtaisesti postilaatikkoon toimitetulla, käsin kosketeltavalla viestillä Prisman tai Yhteishyvä brändin kautta.
Myyntikonversiot ovat kanavavertailussa hyvät, tulokset mitattavissa tarkalla tasolla asiakas- ja myyntivaikutuksiin saakka.
PRISMA UUTISKIRJE
Prisman Uutiskirjeet antavat brändillesi mahdollisuuden inspiroida kuluttajia sesongin tuotteilla tai muulla ajankohtaisella sisällöllä.
Valikoimassa kaksi eri kirjettä: molempia kirjeitä lähetetään kerran kuukaudessa, avausprosentti jopa 35 %.
Mainospaikka sijaitsee luontevasti muiden Prisman sisältöjen yhteydessä.
Vaihtoehdot
PT/KT Uutiskirjeen kohderyhmä koostuu noin 295,000 tilaajasta. Sisältö rakentuu sesonkien ja erilaisten teemojen ympärille. Mainostettava tuote voi olla joko päivittäis- tai käyttötavaratuote.
Uutuudet/Trendaavat Uutiskirjeen kohderyhmä poimitaan erikseen, koko on noin 220,000. Sisältö rakentuu ajankohtaisten KT:n ja kosmetiikan uutuuksien ympärille, jolloin mainostettavan tuotteenkin olisi luontevaa olla näistä kategorioista.
S-KAUPAT UUTISKIRJE
S-kaupat -uutiskirje kohdennetaan sähköpostimarkkinointiluvallisille S-kaupat -palvelua viimeisen 24kk:n aikana käyttäneille kuluttajille.
S-kaupat -uutiskirjeessä kohderyhmän koko on noin 100 000 ja se lähetetään sesongista riippuen vähintään kerran kuukaudessa.
Mainospaikka sijaitsee luontevasti muiden sisältöjen yhteydessä.
S-MARKET TEEMOITETTU KIRJE
S-market palvelee asiakkaitaan tarjoamalla vinkkejä ja inspiraatiota niin pieniin kuin suuriin ruoan teemapäiviin.
Teemoitetut kirjeet rakennetaan modulaarisesti kohderyhmän tarpeisiin ja tarjoaa brändillesi mahdollisuuden olla läsnä kaikissa elämän hetkissä.
Laaja kohderyhmä tavoittaa yli 600,000 kuluttajaa, mutta kirjeitä lähetetään myös kohdennettuna pienemmille kohderyhmille sisällöstä riippuen.
Avausprosentti lähes 40 %
Mainostajan käytettävissä oleva yksi sisältöpaikka optimoidaan kontekstin kannalta parhaalle paikalle.
YHTEISHYVÄ UUTISKIRJE
Yhteishyvä on Suomen tavoittavin aikakausmedia, jonka uutiskirje ilmestyy joka viikko.
Uutiskirjeellä on tilaajia 114,000 ja sen kohderyhmä on sitoutunutta, avausprosentti jopa 40 %.
Vahvassa kasvussa olevan Yhteishyvän uutiskirjeen suosio ja sisällöt rakentuvat sesonkien ympärille ja tarjoaa lukijoille aina jotain uutta.
Mainospaikka sijaitsee heti Yhteishyvän toimituksen päänoston jälkeen.
Mainostaja toimittaa kuvan, tekstin ja ohjausosoitteen.
ETU-UUTISKIRJEBONUS PARTNEREILLE
Etu-uutiskirje on sähköposti-markkinointiluvallisille asiakasomistajille lähtevä uutiskirje kerran kuukaudessa.
Etu-uutiskirjeen kohderyhmän koko on yli 1,000,000 asiakasomistajaa joka kuukausi ja sen avausprosentti on keskimäärin 36 %.
Etu-uutiskirje kokoaa valtakunnallisten bonuspartnereiden ajankohtaiset edut ja muut relevantit sisällöt yhteen ja koostuu vain bonuspartnereiden omista sisällöistä.
KASVU ALKAA TÄSTÄ
Olemme apunasi markkinoinnin kaikissa vaiheissa - nykytilan analyysista ideointiin, suunnitteluun, toteutukseen ja mittaamiseen asti. Ota rohkeasti yhteyttä, jutellaan tavoitteistasi ja löydetään niihin parhaat ratkaisut yhdessä.