Mene Etusivulle

SUORAMARKKINOINTI

Tavoita S-ryhmän kuittidatalla kohdennettuna juuri sinun brändillesi potentiaalisimmat asiakkaat personoidulla viestillä S-ryhmän vahvojen ja tuttujen brändien nimissä.

SUORAMARKKINOINNIN TUOTEPERHE

Tavoita juuri sinun brändillesi potentiaalisimmat asiakkaat personoidulla viestillä S-ryhmän vahvojen ja tuttujen brändien nimissä, S-ryhmän kuittidatalla kohdennettuna.Suoramarkkinoinnin ratkaisuillamme löydät parhaimmat ja arvokkaimmat yleisösi, joita ei välttämättä saisi muissa kanavissa kiinni.Markkinointiluvallinen asiakasomistajakanta mahdollistaa hyvin tarkan tavoittavuuden juuri oikeassa kohderyhmässä.Suoramainonnan ratkaisut:
  • Kohdennettu sähköposti
  • Kohdennettu kirjesuora
  • Brändien uutiskirjeet

KOHDENNETTU SÄHKÖPOSTI

  • Kohdennettu sähköposti mahdollistaa keinon puhutella brändisi asiakkaita kohdennetusti personoidulla ja henkilökohtaisella otteella, kasvattaen yleisön kokeiluja ja lojaliteettia.
  • Voit viestiä yksityiskohtaisemmin brändisi tuotteista ja niiden käyttötarkoituksista sekä inspiroida kuluttajia sisällöllä, joka ei tavallisissa kanavissa ole mahdollista.
  • Sähköpostikampanjat lähetetään valitun S-ryhmän brändin nimissä (Prisma, S-market, Yhteishyvä tai Sokos)

KOHDENNETTU KIRJESUORA

  • Kirjesuoralla saadaan kiinni tarkalla poiminnalla potentiaaliset nyky- tai uusasiakkaat, joita ei tavoiteta muissa kanavissa.
  • Kattavin suoramarkkinoinnin kanavamme, joka tavoittaa lähes kaikki kotitaloudet kuluttajia sitouttaen, aktivoiden ja lojaliteettia vahvistaen.
  • Puhuttele henkilökohtaisesti postilaatikkoon toimitetulla, käsin kosketeltavalla viestillä Prisman tai Yhteishyvä brändin kautta.
  • Myyntikonversiot ovat kanavavertailussa hyvät, tulokset mitattavissa tarkalla tasolla asiakas- ja myyntivaikutuksiin saakka.

PRISMA UUTISKIRJE

  • Prisman Uutiskirjeet antavat brändillesi mahdollisuuden inspiroida kuluttajia sesongin tuotteilla tai muulla ajankohtaisella sisällöllä.
  • Valikoimassa kaksi eri kirjettä: molempia kirjeitä lähetetään kerran kuukaudessa, avausprosentti jopa 35 %.
  • Mainospaikka sijaitsee luontevasti muiden Prisman sisältöjen yhteydessä.
Vaihtoehdot
  • PT/KT Uutiskirjeen kohderyhmä koostuu noin 295,000 tilaajasta. Sisältö rakentuu sesonkien ja erilaisten teemojen ympärille. Mainostettava tuote voi olla joko päivittäis- tai käyttötavaratuote.
  • Uutuudet/Trendaavat Uutiskirjeen kohderyhmä poimitaan erikseen, koko on noin 220,000. Sisältö rakentuu ajankohtaisten KT:n ja kosmetiikan uutuuksien ympärille, jolloin mainostettavan tuotteenkin olisi luontevaa olla näistä kategorioista.

S-KAUPAT UUTISKIRJE

  • S-kaupat -uutiskirje kohdennetaan sähköpostimarkkinointiluvallisille S-kaupat -palvelua viimeisen 24kk:n aikana käyttäneille kuluttajille.
  • S-kaupat -uutiskirjeessä kohderyhmän koko on noin 100 000 ja se lähetetään sesongista riippuen vähintään kerran kuukaudessa.
  • Mainospaikka sijaitsee luontevasti muiden sisältöjen yhteydessä.

S-MARKET TEEMOITETTU KIRJE

  • S-market palvelee asiakkaitaan tarjoamalla vinkkejä ja inspiraatiota niin pieniin kuin suuriin ruoan teemapäiviin.
  • Teemoitetut kirjeet rakennetaan modulaarisesti kohderyhmän tarpeisiin ja tarjoaa brändillesi mahdollisuuden olla läsnä kaikissa elämän hetkissä.
  • Laaja kohderyhmä tavoittaa yli 600,000 kuluttajaa, mutta kirjeitä lähetetään myös kohdennettuna pienemmille kohderyhmille sisällöstä riippuen.
  • Avausprosentti lähes 40 %
  • Mainostajan käytettävissä oleva yksi sisältöpaikka optimoidaan kontekstin kannalta parhaalle paikalle.

YHTEISHYVÄ UUTISKIRJE

  • Yhteishyvä on Suomen tavoittavin aikakausmedia, jonka uutiskirje ilmestyy joka viikko.
  • Uutiskirjeellä on tilaajia 114,000 ja sen kohderyhmä on sitoutunutta, avausprosentti jopa 40 %.
  • Vahvassa kasvussa olevan Yhteishyvän uutiskirjeen suosio ja sisällöt rakentuvat sesonkien ympärille ja tarjoaa lukijoille aina jotain uutta.
  • Mainospaikka sijaitsee heti Yhteishyvän toimituksen päänoston jälkeen.
  • Mainostaja toimittaa kuvan, tekstin ja ohjausosoitteen.

ETU-UUTISKIRJE BONUS ­ PARTNEREILLE

  • Etu-uutiskirje on sähköposti-markkinointiluvallisille asiakasomistajille lähtevä uutiskirje kerran kuukaudessa.
  • Etu-uutiskirjeen kohderyhmän koko on yli 1,000,000 asiakasomistajaa joka kuukausi ja sen avausprosentti on keskimäärin 36 %.
  • Etu-uutiskirje kokoaa valtakunnallisten bonuspartnereiden ajankohtaiset edut ja muut relevantit sisällöt yhteen ja koostuu vain bonuspartnereiden omista sisällöistä.

KASVU ALKAA TÄSTÄ

Olemme apunasi markkinoinnin kaikissa vaiheissa - nykytilan analyysista ideointiin, suunnitteluun, toteutukseen ja mittaamiseen asti. Ota rohkeasti yhteyttä, jutellaan tavoitteistasi ja löydetään niihin parhaat ratkaisut yhdessä.