VERKKOKAUPAN ROOLI KEHITTYY ENTISESTÄÄN
Verkkokauppamainonta on tehokkaimmillaan, kun se on osa laajempaa strategiaa ja tukee muita kanavia. Jatkossa Orkla aikoo hyödyntää kampanjasta saatuja oppeja ja kehittää markkinointiaan entistä strategisempaan suuntaan fokusoiden onnistumisiin heidän tuotteilleen tärkeimmissä sesongeissa:"Jatkossa aiomme hyödyntää vastaavia yhdistelmäkampanjoita ja kokeilla myös pitkäkestoisempaa kategoriamainontaa, jotka tukevat tuotteidemme jatkuvaa näkyvyyttä ja sesonkeja”, Eskelinen summaa."Kehitämme mainosratkaisuja, jotka tukevat tavarantoimittajien liiketoimintaa ja mahdollistavat entistä tehokkaampia tapoja kohdata kuluttaja ostospolun eri vaiheissa verkkokaupan ympäristössä. Tulevaisuudessa haluamme tarjota entistäkin vaikuttavampia ja kaupallisesti tuloksellisia ratkaisuja verkkokaupan kasvavaan rooliin” toteaa Smart Marketingin Business Development Manager Janne Haussila.