568 000 kontaktia ja +9 % myynninkasvu kontrolliin verrattunaNokkelalla kohdentamisella ja käsinkosketeltavalla tuotenäytteellä tuloksia!
ÄLYKÄS KOHDENNUS KISSATALOUKSIIN
PrimaCat halusi vahvistaa brändimielikuvaansa kissanruoka-kategorian asiakkaiden keskuudessa kohdennetun Facebook-mainonnan avulla. Lisäksi kampanjassa haluttiin palkita brändin arvokkaimpia nykyisiä asiakkaita tuotenäytteen sisältämällä suorakirjeellä.Smart Marketingin datan avulla kampanja pystyttiin kohdentamaan erittäin tarkasti ainoastaan kissatalouksiin. Vähentämällä hukkakontakteja kampanjasssa tavoitettiin kustannustehokkaasti vain oikea kohderyhmä.
TULOKSET
Kampanjan kokonaiskontaktien määrä nousi näinkin spesifissä kohderyhmässä yli puoleen miljoonaan, joista uniikkeeja asiakkaita oli noin 354 000.PrimaCat-tuotteiden kokonaismyynti kasvoi 3% ja kasvatti kohdeyleisön kulutusta 9% kontrolliryhmään verrattuna.
SINUN BRÄNDISI SEURAAVANA?
Autamme sinua tuotteesi lanseerauksessa, myynnin kasvattamisessa ja lojaliteetin rakentamisessa. Me tunnemme sinun nykyiset ja potentiaaliset asiakkaat, ja tiedämme miten tavoitamme heidät. Pystymme kohdentamaan personoituja viestejä esimerkiksi lojaaleimmille asiakkaillesi, uutuustuotteesi todennäköisimmille testaajille tai vaikka kategorian aktiivisimmille kuluttajille.