Caset - Smart Marketing

CASET

Magnum

Magnum lanseerasi uudet 4-pack monipakkaukset maaliskuussa. Kampanja pyrki lisäämään Magnumin uusien monipakkausten tunnettuutta S-ryhmän asiakkaiden keskuudessa.

Lue lisää

Case: Univisio

Kampanjan tavoitte oli lisätä Univision Amicor-tuotteiden tunnettuutta.

Lue lisää

Näyttökuva 2021-4-26 kello 14.11.56

CASE: FINN SPRING

Finn Springin tuoteperhe kasvoi uudella tulokkaalla, kun Villi Vichy lanseerattiin tammikuussa 2021.

Lue lisää

3 Kaveria

CASE: 3 KAVERIA

3 Kaveria lanseerasi maaliskuussa 2020 uudet jäätelöpuikot osaksi suosittua tuoteperhettään.

Lue lisää

eckerö CASE: ECKERÖ LINE

Eckerö Line halusi rakentaa laivaruokailun ja Buffet Eckerön myönteistä mielikuvaa ja tunnettuutta sekä tuoda esiin herkullisten kattausten takaa löytyviä ihmisiä ja heidän ammattitaitoaan.

Lue lisää

oral CASE: ORAL HAMMASLÄÄKÄRIT

Oral Hammaslääkärit halusi edistää suomalaisten yleisterveyttä kertomalla melko tuntemattomasta, mutta potentiaalisen vaarallisesta parodontiitti-sairaudesta. Parodontiitin diagnosointi ja hoito on Oralin kautta helppoa ja tehokasta.

Lue lisää

Silmäasema

CASE: SILMÄASEMA

Silmäasema halusi vahvistaa asiantuntijamielikuvaansa erityisesti yli 40-vuotiaiden naisten keskuudessa. Samalla haluttiin lisätä Silmäaseman silmäsairaaloiden tunnettuutta.

Lue lisää

Kun haluat, että olemme sinuun yhteydessä.

Toivottu yhteydenottotapa

Huomaathan, että keräämme henkilötietojasi lähettäessä tämän lomakkeen. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä voit lukea tietosuojaselosteestamme

Hei, huomasimme, että käytät tällä hetkellä Internet Explorer -selainta, jota ei enää aktiivisesti tueta. Jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman sujuva, suosittelemme sinua vaihtamaan selaimeksesi esimerkiksi Google Chromen tai Mozilla Firefoxin.