KAUPAN MEDIAN MENESTYJÄT
Lukuisat brändit hyödyntävät menestyksekkäästi S-ryhmän kaupan mediaa.
Lue lisää
Oolannin loves Felix 2025
Ikoniset brändit valtasivat verkkokaupan

Orklan kampanja onnistui erinomaisesti kasvattamaan sesonkimyyntiä verkkokaupassa. Miten yhdistää samaan kampanjaan onnistuneesti tuotteita eri kategorioista ja rakentaa kokonaisuus, joka tavoittaa kuluttajan tehokkaasti läpi verkkokaupan asiakaspolun?

Lue menestystarina ja nappaa vinkit talteen!

Tutustu asiakastarinaan
VAASAN 2023
YLI 20 % MYYNNIN KASVU
KOKO KANSAN RAKASTAMALLE BRÄNDILLE

Vaasan on hyödyntänyt S-ryhmän kaupan median kanavia systemaattisesti ja tuloksellisesti jo useamman vuoden. Miten traditionaalinen brändi pystyi saavuttamaan yli 20 % keskimääräisen myynnin kasvun kaupan mediaa hyödyntäen?

Lue menestystarina ja katso referenssivideo!

Tutustu asiakastarinaan
FINN SPRING
3 MILJOONAA KONTAKTIA
JA +30 % MYYNNIN KASVU

Finn Spring lanseerasi tammikuussa 2021 uudet Villi Vichy tuotteet osaksi suosittua tuoteperhettä. He halusivat löytää Smart Marketingin tarjoaman asiakasymmärryksen avulla uutuustuotteen todennäköisimmät kokeilijat sekä lisätä brändin tunnettuutta S-ryhmän asiakkaiden keskuudessa.

Tutustu asiakastarinaan
3 KAVERIA
POIKKEUKSELLISEN TARKALLA KOHDENTAMISELLA +85 % MYYNNIN KASVU

Suomalaisten rakastama jäätelöbrändi halusi tavoittaa potentiaalisimmat kuluttajat oikealla hetkellä. Poikkeuksellisella kohdentamisella saavutettiin erinomaiset tulokset.

Tutustu asiakastarinaan
PRIMACAT
353,700 UNIIKKIA KONTAKTIA

Kampanjan tavoitteena oli PrimaCat-brändin mielikuvan vahvistaminen. Tunnettuutta rakennettiin laajemmin kissanruoka-kategorian asiakkaiden keskuudessa kohdennetun Facebookin kautta, lisäksi kampanjassa hyödynnetttiin nokkelasti tuotenäytteen sisältänyttä suorakirjettä palkitsemaan brändin arvokkaimpia nykyasiakkaita.

Tutustu asiakastarinaan
ORAL HAMMASLÄÄKÄRIT
5,42 MILJOONAA KONTAKTIA,
13 % MYYNNIN KASVU

Kampanjan tavoitteena oli tukea Oralin esteettisen hammashoidon asiakashankintaa kohdennetusti. Kampanja puhutteli 18-54 vuotiaita trenditietoisia ja ulkonäöstä huolehtivia asiakkaita sekä suuhygienia-kategorian aktiivisia kuluttajia kohdennettujen email- ja Facebook-kampanjoiden välityksellä.

Tutustu asiakastarinaan

ONKO SINUN BRÄNDISI SEURAAVA KAUPAN MEDIAN MENESTYJÄ?

KUN HALUAT, ETTÄ OLEMME SINUUN YHTEYDESSÄ.