Vaasan on hyödyntänyt S-ryhmän kaupan median kanavia systemaattisesti ja tuloksellisesti jo useamman vuoden. Miten traditionaalinen brändi pystyi saavuttamaan yli 20 % keskimääräisen myynnin kasvun kaupan mediaa hyödyntäen?
Lue menestystarina ja katso referenssivideo!
Finn Spring lanseerasi tammikuussa 2021 uudet Villi Vichy tuotteet osaksi suosittua tuoteperhettä. He halusivat löytää Smart Marketingin tarjoaman asiakasymmärryksen avulla uutuustuotteen todennäköisimmät kokeilijat sekä lisätä brändin tunnettuutta S-ryhmän asiakkaiden keskuudessa.
Suomalaisten rakastama jäätelöbrändi halusi tavoittaa potentiaalisimmat kuluttajat oikealla hetkellä. Poikkeuksellisella kohdentamisella saavutettiin erinomaiset tulokset.
Kampanjan tavoitteena oli PrimaCat-brändin mielikuvan vahvistaminen. Tunnettuutta rakennettiin laajemmin kissanruoka-kategorian asiakkaiden keskuudessa kohdennetun Facebookin kautta, lisäksi kampanjassa hyödynnetttiin nokkelasti tuotenäytteen sisältänyttä suorakirjettä palkitsemaan brändin arvokkaimpia nykyasiakkaita.
Kampanjan tavoitteena oli tukea Oralin esteettisen hammashoidon asiakashankintaa kohdennetusti. Kampanja puhutteli 18-54 vuotiaita trenditietoisia ja ulkonäöstä huolehtivia asiakkaita sekä suuhygienia-kategorian aktiivisia kuluttajia kohdennettujen email- ja Facebook-kampanjoiden välityksellä.