KAUPAN MEDIAN MENESTYJÄT
Lukuisat brändit hyödyntävät menestyksekkäästi S-ryhmän kaupan mediaa.
Lue lisää
VAASAN 2023
YLI 20 % MYYNNIN KASVU
KOKO KANSAN RAKASTAMALLE BRÄNDILLE

Vaasan on hyödyntänyt S-ryhmän kaupan median kanavia systemaattisesti ja tuloksellisesti jo useamman vuoden. Miten traditionaalinen brändi pystyi saavuttamaan yli 20 % keskimääräisen myynnin kasvun kaupan mediaa hyödyntäen?

Lue menestystarina ja katso referenssivideo!

Tutustu asiakastarinaan
FINN SPRING
3 MILJOONAA KONTAKTIA
JA +30 % MYYNNIN KASVU

Finn Spring lanseerasi tammikuussa 2021 uudet Villi Vichy tuotteet osaksi suosittua tuoteperhettä. He halusivat löytää Smart Marketingin tarjoaman asiakasymmärryksen avulla uutuustuotteen todennäköisimmät kokeilijat sekä lisätä brändin tunnettuutta S-ryhmän asiakkaiden keskuudessa.

Tutustu asiakastarinaan
3 KAVERIA
POIKKEUKSELLISEN TARKALLA KOHDENTAMISELLA +85 % MYYNNIN KASVU

Suomalaisten rakastama jäätelöbrändi halusi tavoittaa potentiaalisimmat kuluttajat oikealla hetkellä. Poikkeuksellisella kohdentamisella saavutettiin erinomaiset tulokset.

Tutustu asiakastarinaan
PRIMACAT
353,700 UNIIKKIA KONTAKTIA

Kampanjan tavoitteena oli PrimaCat-brändin mielikuvan vahvistaminen. Tunnettuutta rakennettiin laajemmin kissanruoka-kategorian asiakkaiden keskuudessa kohdennetun Facebookin kautta, lisäksi kampanjassa hyödynnetttiin nokkelasti tuotenäytteen sisältänyttä suorakirjettä palkitsemaan brändin arvokkaimpia nykyasiakkaita.

Tutustu asiakastarinaan
ORAL HAMMASLÄÄKÄRIT
5,42 MILJOONAA KONTAKTIA,
13 % MYYNNIN KASVU

Kampanjan tavoitteena oli tukea Oralin esteettisen hammashoidon asiakashankintaa kohdennetusti. Kampanja puhutteli 18-54 vuotiaita trenditietoisia ja ulkonäöstä huolehtivia asiakkaita sekä suuhygienia-kategorian aktiivisia kuluttajia kohdennettujen email- ja Facebook-kampanjoiden välityksellä.

Tutustu asiakastarinaan

ONKO SINUN BRÄNDISI SEURAAVA KAUPAN MEDIAN MENESTYJÄ?

KUN HALUAT, ETTÄ OLEMME SINUUN YHTEYDESSÄ.