

Miten varmistetaan, että uutuustuote ei jää vain kokeiluksi, vaan löytää jatkossakin asiakkaan ostoskoriin?
Herkkumaa hyödynsi monikanavaisesti Kaupan median ratkaisuja ja onnistui lanseerauksessa kaksiosaisella kampanjalla. Toteutus auttoi tuomaan uutuustuotteet osaksi perheiden arkea – myös lanseerauksen jälkeen.
Miten välttää perinteinen tuotemainonta, mutta ohjata inspiraatiovaiheesta luonnollisesti ostoympäristöön?
Moccamaster hyödynsi Yhteishyvän mediaratkaisuja ja onnistui tavoittamaan nuoremmat kahvinrakastajat onnistuneesti videonatiivin keinoin. Kampanja osoitti, kuinka luonteva sisältö toimii myös kaupallisesti.
Ota kupillinen kahvia ja tutustu asiakastarinaan!
Kuinka erottua valmisruokakategoriasta vuoden tärkeimmässä sesongissa? Jalostajan kampanja vaikutti oikeaan aikaan, oikeassa paikassa ja oikeaan kohderyhmään tarjoten helpotusta arkeen paluuseen. Kampanja oli kaikin puolin onnistunut: se onnistui tavoittamaan oikean kohderyhmän, saamaan uusia asiakkaita brändille sekä kasvattamaan myyntiä.
Lue menestystarina!

Orklan kampanja onnistui erinomaisesti kasvattamaan sesonkimyyntiä verkkokaupassa. Miten yhdistää samaan kampanjaan onnistuneesti tuotteita eri kategorioista ja rakentaa kokonaisuus, joka tavoittaa kuluttajan tehokkaasti läpi verkkokaupan asiakaspolun?
Lue menestystarina ja nappaa vinkit talteen!
Vaasan on hyödyntänyt S-ryhmän kaupan median kanavia systemaattisesti ja tuloksellisesti jo useamman vuoden. Miten traditionaalinen brändi pystyi saavuttamaan yli 20 % keskimääräisen myynnin kasvun kaupan mediaa hyödyntäen?
Lue menestystarina ja katso referenssivideo!

Finn Spring lanseerasi tammikuussa 2021 uudet Villi Vichy tuotteet osaksi suosittua tuoteperhettä. He halusivat löytää Smart Marketingin tarjoaman asiakasymmärryksen avulla uutuustuotteen todennäköisimmät kokeilijat sekä lisätä brändin tunnettuutta S-ryhmän asiakkaiden keskuudessa.

Suomalaisten rakastama jäätelöbrändi halusi tavoittaa potentiaalisimmat kuluttajat oikealla hetkellä. Poikkeuksellisella kohdentamisella saavutettiin erinomaiset tulokset.

Kampanjan tavoitteena oli PrimaCat-brändin mielikuvan vahvistaminen. Tunnettuutta rakennettiin laajemmin kissanruoka-kategorian asiakkaiden keskuudessa kohdennetun Facebookin kautta, lisäksi kampanjassa hyödynnetttiin nokkelasti tuotenäytteen sisältänyttä suorakirjettä palkitsemaan brändin arvokkaimpia nykyasiakkaita.

Kampanjan tavoitteena oli tukea Oralin esteettisen hammashoidon asiakashankintaa kohdennetusti. Kampanja puhutteli 18-54 vuotiaita trenditietoisia ja ulkonäöstä huolehtivia asiakkaita sekä suuhygienia-kategorian aktiivisia kuluttajia kohdennettujen email- ja Facebook-kampanjoiden välityksellä.