Yhteishyvä on läsnä lähes jokaisen suomalaisen arjessa.
Yhteishyvä tavoittaa lähes 3 miljoonaa suomalaista kuukausittain.
Painettuna se on Suomen tavoittavin ja suurin aikakausmedia (KMT 2022) ja se tavoittaa miljoonayleisön myös verkossa.
Moneen toteutukseen taipuvat mainosratkaisut sekä laajat sisältökokonaisuudet mahdollistavat vaikuttavan markkinointiviestinnän.
Yhteishyvän mediaympäristöön lukeutuvat lehti, verkkosivut, sähköiset suorat sekä sosiaalisen median kanavat, joihin olemme kehittäneet mediaratkaisuja yhteistyössä kumppaniyritystemme kanssa.
Katso lisätietoja Yhteishyvän mahdollisuuksista!
Kerromme myös mielellämme tarkemmin uusista mainosformaateista ja erilaisista Yhteishyvän monikanavaisista paketeista:
Lehti: Painettu Yhteishyvä tavoittaa reilu 2,1 miljoonaa lukijaa. (KMT 2022) Sisältö käsittelee laajaa lukijakuntaa kiinnostavia aiheita ja lukijat löytävät lehdestä inspiraatiota myös ostopäätöksiin. Vuoden 2022 aikana julkaistaan kuusi teemallista numeroa
Digi: Yhteishyvä.fi on 2,5 miljoonan kuukausikäynnin mediaympäristö, jonka tarjonta nivoutuu saumattomasti yhteen Yhteishyvän painetun lehden ja sosiaalisen median kanssa. Teemat keskittyvät ruoka-aiheisiin, reseptiikkaan, sesonkeihin sekä kotiin ja vapaa-aikaan.
Somessa voimme aktivoida kuluttajia tehokkaasti brändin pariin ja saada kuluttajille tuotteita kokeiltaviksi erilaisin keinoin:
Testit: Persoonallisuustestit ovat suosituimpia!
Visat: oikein/väärin vastaukset, eli voi kertoa esim. eksakteja tuotetietoja.
Kyselyt: kysymykset esim. ostokäyttäytymisestä, mieltymyksistä tai tarpeista tuotekehityksen tueksi.
Natiiveissa voidaan kertoa laajasti tuotteesta ja brändistä. Onlinessa natiivi nostetaan postauksena myös Facebookiin, josta suurin osa lukijoista tulee. Tähän voi yhdistää tuotearvonnan. Yhteishyvä.fi:ssä online- natiivi näkyy etusivulla yhden viikon ajan, jonka jälkeen se siirtyy sille automaattisesti sopivaan asiayhteyteen sivustolla.
Suoramarkkinointi mahdollistaa tarkkaan kohdennetun mainonnan potentiaalisiin asiakasryhmiin, koska määrittely perustuu asiakasanalyysin pohjalta luotuihin kohderyhmiin. Tulosten mittaaminen voidaan viedä markkinoitavan asiakasryhmän todennettuihin ostoihin saakka.