SUORA-
MARKKINOINTI
S-SUORA

Markkinointiluvallinen asiakasomistajakanta mahdollistaa hyvin tarkan tavoittavuuden juuri oikeassa kohderyhmässä. Suoramarkkinointi-ratkaisuillamme löydät juuri oikeat ja arvokkaimmat yleisösi, sekä kasvatat asiakaskuntaasi

MIKÄ ON S-SUORA?

S-ryhmällä on ainutlaatuinen markkinointiluvallinen kuluttaja-asiakaskunta, joka mahdollistaa tarkkaan kohdennukseen perustuvan suoramainonnan. Tällä ostohistoriaan ja -käyttäytymiseen perustuvalla kohdentamisella tavoitat haluamasi asiakkaat tehokkaasti. S-Suoran kohdennetun mainonnan vaikutukset voidaan mitata asiakastasolle asti.

Suoramarkkinoinnin ratkaisuilla tavoitat arvokkaimmat asiakkaasi, joita et välttämättä saisi muissa kanavissa kiinni. Hyödynnä monipuolisia kohdentamisen keinoja ja lähesty oikeaa kohderyhmää personoidulla viestillä S-ryhmän tuttujen brändien, kuten Yhteishyvän, Prisman ja ABC:n nimissä.

KÄYTÖSSÄSI OVAT

KIRJESUORA

Kirjesuora on kattavin suoramarkkinoinnin kanavamme. Kirjesuoralla tavoitat lähes kaikki Suomen kotitaloudet, joita voit puhutella henkilökohtaisesti käsin kosketeltavalla viestillä. Kirjesuora toteutetaan alueellisesti tai valtakunnallisesti avaimet käteen -periaatteella, eli meiltä saat kohderyhmät, osoitteiston, materiaali- ja painotyöt sekä postittamisen.

E-MAIL JA UUTISKIRJE

Sähköpostisuoralla ja S-ryhmän brändien uutiskirjeillä tavoitat kohdennetusti halutun kaltaiset kuluttajat personoidulla viestilläsi. Toteuttaminen on verrattain nopeaa ja tulokset kustannustehokkaita. Kampanjan vaikutukset pystytään todentamaan ostoeuroihin saakka.

Suorakanavissa tavoitat jopa 3,7 M asiakasomistajaa - tehokkaasti ja todennetusti.

S-Suoran konversioasteet ja vaikutukset myyntiin yllättävät monesti.

TUTUSTU S-SUORAAN ASIAKASTARINOIDEN KAUTTA

CASE PRIMACAT

PrimaCat halusi vahvistaa brändimielikuvaansa kissanruoka-kategorian asiakkaiden keskuudessa kohdennetun Facebook-mainonnan avulla. Nykyisiä arvokkaita asiakkaita haluttiin palkita tuotenäytteen sisältämällä suorakirjeellä.

TUTUSTU MYÖS MUIHIN ÄLYKKÄISIIN RATKAISUIHIN

DIGIMARKKINOINTI

Digikanavissa tavoitamme lähes jokaisen suomalaisen kohdennetusti.

MYYMÄLÄMARKKINOINTI

Jopa 70 % asiakkaista tekee ostopäätöksen vasta myymälässä.

SISÄLTÖMARKKINOINTI

Tavoitamme lähes 3 miljoonaa suomalaista kuukausittain.

KUN HALUAT, ETTÄ OLEMME SINUUN YHTEYDESSÄ.