Markkinointiluvallinen asiakasomistajakanta mahdollistaa hyvin tarkan tavoittavuuden juuri oikeassa kohderyhmässä. Suoramarkkinointi-ratkaisuillamme löydät juuri oikeat ja arvokkaimmat yleisösi, sekä kasvatat asiakaskuntaasi
S-ryhmällä on ainutlaatuinen markkinointiluvallinen kuluttaja-asiakaskunta, joka mahdollistaa tarkkaan kohdennukseen perustuvan suoramainonnan. Tällä ostohistoriaan ja -käyttäytymiseen perustuvalla kohdentamisella tavoitat haluamasi asiakkaat tehokkaasti. S-Suoran kohdennetun mainonnan vaikutukset voidaan mitata asiakastasolle asti.
Suoramarkkinoinnin ratkaisuilla tavoitat arvokkaimmat asiakkaasi, joita et välttämättä saisi muissa kanavissa kiinni. Hyödynnä monipuolisia kohdentamisen keinoja ja lähesty oikeaa kohderyhmää personoidulla viestillä S-ryhmän tuttujen brändien, kuten Yhteishyvän, Prisman ja ABC:n nimissä.
Kirjesuora on kattavin suoramarkkinoinnin kanavamme. Kirjesuoralla tavoitat lähes kaikki Suomen kotitaloudet, joita voit puhutella henkilökohtaisesti käsin kosketeltavalla viestillä. Kirjesuora toteutetaan alueellisesti tai valtakunnallisesti avaimet käteen -periaatteella, eli meiltä saat kohderyhmät, osoitteiston, materiaali- ja painotyöt sekä postittamisen.
Sähköpostisuoralla ja S-ryhmän brändien uutiskirjeillä tavoitat kohdennetusti halutun kaltaiset kuluttajat personoidulla viestilläsi. Toteuttaminen on verrattain nopeaa ja tulokset kustannustehokkaita. Kampanjan vaikutukset pystytään todentamaan ostoeuroihin saakka.
S-Suoran konversioasteet ja vaikutukset myyntiin yllättävät monesti.
PrimaCat halusi vahvistaa brändimielikuvaansa kissanruoka-kategorian asiakkaiden keskuudessa kohdennetun Facebook-mainonnan avulla. Nykyisiä arvokkaita asiakkaita haluttiin palkita tuotenäytteen sisältämällä suorakirjeellä.
Digikanavissa tavoitamme lähes jokaisen suomalaisen kohdennetusti.
Jopa 70 % asiakkaista tekee ostopäätöksen vasta myymälässä.
Tavoitamme lähes 3 miljoonaa suomalaista kuukausittain.