Yhteishyvä on S-ryhmän ikoninen ja rakastettu media, joka tavoittaa jopa 3 miljoonaa suomalaista kuukausittain. Suomen tavoittavin aikakausmedia tarjoaa brändeille monimediaisia mainosratkaisuja ja kiinnostavia sisältökokonaisuuksia, joilla tuoda tuote kiinnostavasti mukaan kuluttajien arkeen.
Yhteishyvä on monikanavainen mediabrändi. Sisältömarkkinointiratkaisut tavoittavat lähes 3 miljoonaa suomalaista kuukausittain. Yhteishyvä on kokonaistavoittavuudeltaan Suomen suurin aikakausmedia (Media Audit Finland, KMT 2024).
Yhteishyvän siirryttyä myymäläjakeluun 2023, pystymme entistä paremmin mittaamaan ja todentamaan markkinoinnin vaikutuksia ja mainonta on kustannustehokkaampaa.
Moneen toteutukseen taipuvat mainosratkaisut sekä laajat sisältökokonaisuudet mahdollistavat vaikuttavan markkinointiviestinnän Yhteishyvän ja luotettujen S-ryhmän brändien kanssa.
Yhteishyvän ja muiden S-ryhmän brändien mediaympäristöön lukeutuvat lehti, verkkosivut, sähköiset suorat sekä sosiaalisen median kanavat, joihin olemme kehittäneet mediaratkaisuja yhteistyössä Yhteishyvän oman toimituksen sekä kumppaniyritystemme kanssa.
Painettu Yhteishyvä ilmestyy 4 kertaa vuodessa: helmikuussa, toukokuussa, elokuussa ja marraskuussa. Levikki on 650 000 ja lukijamäärä lähes 2 miljoonaa / lehti (KMT 2024). Sisältö käsittelee laajaa lukijakuntaa kiinnostavia aiheita, ja lukijat löytävät lehdestä inspiraatiota myös ostopäätöksiin. Perinteisen mainonnan lisäksi julkaisemme advertoriaaleja, natiivimainoksia ja Premium -ruokasisältöjä.
Yhteishyvä.fi on 2 miljoonan kuukausikäynnin mediaympäristö, joka tarjoaa herkullisia reseptejä, mielenkiintoisia haastatteluita, vinkkejä arkeen ja vastauksia aikuisuuskysymyksiin. Yhteishyvän verkkosivut tarjoavat mainostajalle monia tapoja näkyä: display -mainontaa, digietusivunostoja ja in-banner -videomainontaa.
Facebookissa ja Instagramissa Yhteishyvällä on yli 100 000 seuraajaa. Someaktivoinnilla voimme aktivoida ja sitouttaa kuluttajia tehokkaasti brändin tai tuotteen pariin. Yhteishyvä on myös TikTokissa.
Esimerkkejä toteutuksista:
Tietovisa: Opeta asiakasta ja kasvata bränditunnettuutta.
Keräilypeli: Sitouta asiakkaasi ja vahvista bränditunnettuutta.
Persoonallisuustesti: Esittele ominaisuuksia, tuo brändi lähemmäs kuluttajaa ja tue ostopäätöstä.
Natiiveissa voidaan kertoa laajasti tuotteesta ja brändistä. Diginatiivi nostetaan postauksena myös Yhteishyvän Facebookiin, josta suurin osa lukijoista tulee, ja johon voidaan yhdistää esimerkiksi tuotearvonta.
Yhteishyvä.fi:ssä diginatiivi näkyy etusivulla yhden viikon ajan, jonka jälkeen se siirtyy sille automaattisesti sopivaan asiayhteyteen sivustolla.
Natiivimainos on mahdollista toteuttaa myös videona, esimerkiksi vinkki- tai tutorial -videona.
Yhteishyvän uutiskirje ilmestyy joka viikko. Yhteishyvällä on kattava ja sitoutunut yhteisö, mistä kertoo myös huima avausprosentti, joka on yli 40%.
Yhteishyvän uutiskirjeen tilaajamäärä kasvaa kovaa vauhtia ollen tällä hetkellä 114 000.
Premium-sisällöt on Yhteishyvän ruokasisältökonsepti, joka helpottaa kokeilua tai antaa uuden tavan hyödyntää tuttua tuotetta. Ruokatoimittaja ideoi mainostettavan tuotteen ympärille kolme houkuttelevaa ohjetta, joiste tehdään sekä digi- että printtimainokset.
Avaimet käteen -pakettiin sisältyy ruokatoimittajan sisällöntuotanto ja mediatila.
Tavoitamme suoraviestillä jopa 3,7 miljoonaa asiakasomistajaa.
Jopa 70 % asiakkaista tekee ostopäätöksen vasta myymälässä.
Digikanavissa tavoitamme kohdennetusti lähes jokaisen suomalaisen.