Yhteishyvä on S-ryhmän ikoninen ja rakastettu media, joka tavoittaa jopa 3 miljoonaa suomalaista kuukausittain. Suomen tavoittavin aikakausmedia tarjoaa brändeille monimediaisia mainosratkaisuja ja kiinnostavia sisältökokonaisuuksia, joilla tuoda tuote kiinnostavasti kuluttajien arkeen.
Yhteishyvän sisältömarkkinointiratkaisut tavoittavat lähes 3 miljoonaa suomalaista kuukausittain. Yhteishyvä on painettuna Suomen tavoittavin ja suurin aikakausmedia (KMT 2022) ja se tavoittaa miljoona yleisön myös verkossa.
Yhteishyvän siirtyessä myymäläjakeluun numerosta 2/23 lähtien, pystymme entistä paremmin mittaamaan ja todentamaan markkinoinnin vaikutuksia ja mainonta on kustannustehokkaampaa.
Moneen toteutukseen taipuvat mainosratkaisut sekä laajat sisältökokonaisuudet mahdollistavat vaikuttavan markkinointiviestinnän Yhteishyvän ja luotettujen S-ryhmän brändien kanssa.
Yhteishyvän ja muiden S-ryhmän brändien mediaympäristöön lukeutuvat lehti, verkkosivut, sähköiset suorat sekä sosiaalisen median kanavat, joihin olemme kehittäneet mediaratkaisuja yhteistyössä kumppaniyristystemme kanssa.
Painettu Yhteishyvä tavoittaa reilut 2,1 miljoonaa lukijaa (KMT 2022). Sisältö käsittelee laajaa lukijakuntaa kiinnostavia aiheita, ja lukijat löytävät lehdestä inspiraatiota myös ostopäätöksiin. Vuoden 2023 aikana julkaistaan neljä teemallista numeroa. Perinteisen mainonnan lisäksi julkaisemme advertoriaaleja, natiivimainoksia ja uutena konseptina Premium-sisällöt mainospaikkoja.
Yhteishyvä.fi on 2,5 miljoonan kuukausikäynnin mediaympäristö, jonka tarjonta nivoutuu saumattomasti yhteen Yhteishyvän painetun lehden ja sosiaalisen median kanssa. Teemat keskittyvät tulevaisuudessa ruuan ja reseptiikan lisäksi enemmän kuluttajien arjen teemoihin, mikä antaa mainostajalla mahdollisuuden koskettaa asiakasta relevantilla ja teemaan sopivalla viestillä.
Facebookissa ja Instagramissa Yhteishyvällä on yli 100 000 seuraajaa. Someaktivoinnilla voimme aktivoida ja sitouttaa kuluttajia tehokkaasti brändin tai tuotteen pariin.
Esimerkkejä toteutuksista:
Tietovisa: Opeta asiakasta ja kasvata bränditunnettuutta.
Keräilypeli: Sitouta asiakkaasi ja vahvista bränditunnettuutta.
Persoonallisuustesti: Esittele ominaisuuksia, tuo brändi lähemmäs kuluttajaa ja tue ostopäätöstä.
Natiiveissa voidaan kertoa laajasti tuotteesta ja brändistä. Diginatiivi nostetaan postauksena myös Yhteishyvän Facebookiin, josta suurin osa lukijoista tulee, ja johon voidaan yhdistää esimerkiksi tuotearvonta.
Yhteishyvä.fi:ssä diginatiivi näkyy etusivulla yhden viikon ajan, jonka jälkeen se siirtyy sille automaattisesti sopivaan asiayhteyteen sivustolla.
Yhteishyvä on tunnettu, luotettu ja arvostettu suomalaisten keskuudessa. Yhteishyvällä on kattava ja sitoutunut yhteisö, joka tutustuu brändiltä saatuihin viesteihin.
Uutiskirjeessä pääset kommunikoimaan kuluttajan kanssa yhdessä Yhteishyvän kanssa. Yhteishyvän uutiskirjeen tilaajamäärä kasvaa kovaa vauhtia ollen tällä hetkellä yli 100 000. Uutiskirjeen avausprosentti on keskimäärin jopa 53 %.
Premium-sisällöt on uusi Yhteishyvän ruokasisältökonsepti, joka helpottaa kokeilua tai antaa uuden tavan hyödyntää tuttua tuotetta. Ruokatoimittaja ideoi mainostettavan tuotteen ympärille kolme houkuttelevaa ohjetta.
Avaimet käteen -pakettiin sisältyy ruokatoimittajan sisällöntuotanto ja mediatila.
Tavoitamme suoraviestillä jopa 3,7 miljoonaa asiakasomistajaa.
Jopa 70 % asiakkaista tekee ostopäätöksen vasta myymälässä.
Digikanavissa tavoitamme kohdennetusti lähes jokaisen suomalaisen.