Digitaalinen kaupan media
Mainostajalle on arvokasta päästä vaikuttamaan viestillään kuluttajan ostopolun loppupäässä. S-kaupat.fi ja Prisma ovat Suomen suosituimpia digitaalisia päivittäis- ja käyttötavaran verkkoalustoja ja ne mahdollistavat mainostajalle tehokkaan kanavan viestilleen oston hetkellä. Sekä Prisman että S-kaupat.fi alustoilla on tarjolla yhden viikon aikana kaksi näyttävää mainoskonseptia.
Prisma Retail Digital Media konseptit
SOV 100 (kumpikin mainospaikoista) | SOV 50 (toinen mainospaikka) | |
---|---|---|
MAINOSPAIKAT | Prisma Etusivu, Prisma Kategoria | Prisma Etusivu, Prisma Kategoria |
KATSELUMÄÄRÄT (arvio) | 350 000 | 175 000 |
Prisma Retail Digital Media tavoittaa viikon aikana noin 650 000 uniikkia kävijää. Aineiston tuotanto sisältyy hintaan ja on mahdollista hyödyntää myös omia aineistoja. Aineistokoot:
1140x400
700x400
1140x150
700x170
848x400
720x400
S-kaupat.fi Retail Digital Media konseptit
SOV 100 (kumpikin mainospaikoista) | SOV 50 (toinen mainospaikka) | |
---|---|---|
MAINOSPAIKAT | S-kaupat.fi etusivu, S.kaupat.fi Tuotteet, S-kaupat-applikaatio | S-kaupat.fi etusivu, S-kaupat.fi Tuotteet, S-kaupat- applikaatio |
KATSELUMÄÄRÄT (arvio) | 170 000, 210 000, 300 000 | 85 000, 105 000, 150 000 |
S-kaupat.fi Retail Digital Media tavoittaa viikon aikana noin 280 000 uniikkia selainkäyttäjää ja 57 000 uniikkia applikaatiokäyttäjää. Aineiston tuotanto sisältyy hintaan ja on mahdollista hyödyntää myös omia aineistoja. Aineistokoot:
1148x376,
1500x120,
720x400,
42x42