
Podcast: Digi ja kauppa - Markkinoinnin uudet virrat
Uusin jakso!
Onko meillä sisäänrakennettu tarve kuulua joukkoon – ja voiko se jarruttaa henkilön nykyisestä työstä ja työyhteisöstä irtautumista? Täytyykö työuralla tavoitella jatkuvasti jotain uutta? Kuinka tärkeä osa työnhakua on näkyä Linkedinissä ja mitä ihmettä omaan linkkariprofiiliin oikein pitäisi kirjoittaa?
S-ryhmä tarjoaa monipuolisia työmahdollisuuksia eri alojen osaajille ympäri Suomen, ja tällä kertaa studiossa jutellaankin esimerkiksi työmahdollisuuksista ja alanvaihdosta. S-ryhmää edustavat kaupan media Smart Marketingin markkinoinnista vastaava Mirka Nyqvist-Kungur, HR-asiantuntija Lotta Lukka ja viestintäpäällikkö Jenni Hoikkanen. Jaksoon vieraaksemme saapui Suomen ensimmäinen CV:n kirjoittaja ja urakonsultti Julia Kaukinen!
Kuuntele jakso
Klikkaa Julian Linkedin-profiiliin:
Lue myös jaksosta kirjoitettu
Olisiko aika heittää joitain markkinointiin liittyviä myyttejä romukoppaan? Mitä tarkoittaa, että markkinoinnissa on palattu perusasioden äärelle? Entä keiden olisi syytä kerääntyä itkumuurille – ja miksi?
Studioon saapuu vieraaksi Lauri Toivonen, joka on tehnyt pitkän ja palkitun uran mm. markkinoinnin ja sisältöjen parissa. Nyt käsitellään markkinointiin liittyviä ilmiöitä ja pureudutaan muutamaan ikuisuusaiheeseen, jotka puhuttavat vuosi toisensa jälkeen!
Kuuntele jakso ilmaiseksi
tai
Lue artikkeli podcast-jaksosta
Millä keinoin mainostajan on mahdollista tavoittaa 85% suomalaisista kuluttajista?
Miten inspiroida kuluttajaa ostospolun eri vaiheissa?
Pitkän linjan markkinoinnin ja myymälämainonnan asiantuntijat kokoontuvat saman pöydän ääreen keskustelemaan yhteistyön voimasta sekä myymälämarkkinoinnin tehokkuudesta ja mahdollisuuksista.
Kuuntele jakso ilmaiseksi
tai
Lue artikkeli podcast-jaksosta:
Mikä on suomalaisen markkinoinnin helmasynti? Missä markkinoinnin tekijöillä on vielä opittavaa? Puhuuko markkinointi ja liiketoiminnan johto keskenään vielä(kään) samaa kieltä?
Mediatoimistonäkökulmaa markkinoinnin tekemiseen Suomessa tuo dentsun strategiajohtaja Juha Halmesvaara Digi ja kauppa – Markkinoinnin uudet virrat- podcastin toisessa jaksossa.
Kuuntele jakso ilmaiseksi
tai
Lue artikkeli podcast-jaksosta
Miksi on tärkeää, että asiakas kokee markkinoinnin palveluna, eikä häiriötekijänä?
Mitä tarkoitetaan, kun puhutaan yhteismarkkinointikonseptista?
Kun S-ryhmä lähti kolme vuotta sitten perustamaan omaa kaupan mediaansa Smart Marketingia, oli oppeja jo ehditty ammentaa maailmalta. Digi ja kauppa – Markkinoinnin uudet virrat-podcastin ensimmäinen jakso tarjoaa syväsukelluksen kaupan mediaan medialiiketoiminnan johtajan Anne Sassin ja Smart Marketingin business leadin Hannaleena Koskisen johdolla.
Kuuntele jakso ilmaiseksi:
tai
Lue artikkeli podcast-jaksosta