Smart Marketing podcast: Digi ja kauppa - Markkinoinnin uudet virrat - Smart Marketing

Podcast: Digi ja kauppa - Markkinoinnin uudet virrat

Jakso 5

Uusin jakso!

Onko meillä sisäänrakennettu tarve kuulua joukkoon – ja voiko se jarruttaa henkilön nykyisestä työstä ja työyhteisöstä irtautumista? Täytyykö työuralla tavoitella jatkuvasti jotain uutta? Kuinka tärkeä osa työnhakua on näkyä Linkedinissä ja mitä ihmettä omaan linkkariprofiiliin oikein pitäisi kirjoittaa?

S-ryhmä tarjoaa monipuolisia työmahdollisuuksia eri alojen osaajille ympäri Suomen, ja tällä kertaa studiossa jutellaankin esimerkiksi työmahdollisuuksista ja alanvaihdosta. S-ryhmää edustavat kaupan media Smart Marketingin markkinoinnista vastaava Mirka Nyqvist-Kungur, HR-asiantuntija Lotta Lukka ja viestintäpäällikkö Jenni Hoikkanen. Jaksoon vieraaksemme saapui Suomen ensimmäinen CV:n kirjoittaja ja urakonsultti Julia Kaukinen!

Kuuntele jakso

Spotifysta

Klikkaa Julian Linkedin-profiiliin:

tästä

Lue myös jaksosta kirjoitettu

artikkeli

Podcast

Olisiko aika heittää joitain markkinointiin liittyviä myyttejä romukoppaan? Mitä tarkoittaa, että markkinoinnissa on palattu perusasioden äärelle? Entä keiden olisi syytä kerääntyä itkumuurille – ja miksi?

Studioon saapuu vieraaksi Lauri Toivonen, joka on tehnyt pitkän ja palkitun uran mm. markkinoinnin ja sisältöjen parissa. Nyt käsitellään markkinointiin liittyviä ilmiöitä ja pureudutaan muutamaan ikuisuusaiheeseen, jotka puhuttavat vuosi toisensa jälkeen!

Kuuntele jakso ilmaiseksi

Spotifysta

tai

Podit.fi-palvelusta

Lue artikkeli podcast-jaksosta

täältä

Digi ja kauppa - Markkinoinnin uudet virrat

Millä keinoin mainostajan on mahdollista tavoittaa 85% suomalaisista kuluttajista?

Miten inspiroida kuluttajaa ostospolun eri vaiheissa?

Pitkän linjan markkinoinnin ja myymälämainonnan asiantuntijat kokoontuvat saman pöydän ääreen keskustelemaan yhteistyön voimasta sekä myymälämarkkinoinnin tehokkuudesta ja mahdollisuuksista.

Kuuntele jakso ilmaiseksi

Spotifysta:

tai

Podit.fi:sta

Lue artikkeli podcast-jaksosta:

täältä

Mediatoimistot ja kaupan media

Mikä on suomalaisen markkinoinnin helmasynti? Missä markkinoinnin tekijöillä on vielä opittavaa? Puhuuko markkinointi ja liiketoiminnan johto keskenään vielä(kään) samaa kieltä?

Mediatoimistonäkökulmaa markkinoinnin tekemiseen Suomessa tuo dentsun strategiajohtaja Juha Halmesvaara Digi ja kauppa – Markkinoinnin uudet virrat- podcastin toisessa jaksossa.

Kuuntele jakso ilmaiseksi

Spotifysta

tai

Podit.fi-palvelusta

Lue artikkeli podcast-jaksosta

täältä!

Mikä ihmeen kaupan media

Miksi on tärkeää, että asiakas kokee markkinoinnin palveluna, eikä häiriötekijänä?

Mitä tarkoitetaan, kun puhutaan yhteismarkkinointikonseptista?

Kun S-ryhmä lähti kolme vuotta sitten perustamaan omaa kaupan mediaansa Smart Marketingia, oli oppeja jo ehditty ammentaa maailmalta. Digi ja kauppa – Markkinoinnin uudet virrat-podcastin ensimmäinen jakso tarjoaa syväsukelluksen kaupan mediaan medialiiketoiminnan johtajan Anne Sassin ja Smart Marketingin business leadin Hannaleena Koskisen johdolla.

Kuuntele jakso ilmaiseksi:

Spotifysta

tai

Podit.fi-palvelusta

Lue artikkeli podcast-jaksosta

täältä!

Kun haluat, että olemme sinuun yhteydessä.

Toivottu yhteydenottotapa

Huomaathan, että keräämme henkilötietojasi lähettäessä tämän lomakkeen. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä voit lukea tietosuojaselosteestamme

Hei, huomasimme, että käytät tällä hetkellä Internet Explorer -selainta, jota ei enää aktiivisesti tueta. Jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman sujuva, suosittelemme sinua vaihtamaan selaimeksesi esimerkiksi Google Chromen tai Mozilla Firefoxin.