S-ryhmän bonuspartner, Oral Hammaslääkärit, halusi tukea esteettisen hammashoidon myyntiä monikanavaisella kampanjalla Smart Marketingin kanavissa.
Kampanjassa puhutteltiin 18-54 vuotiaita trenditietoisia ja ulkonäöstä huolehtivia kuluttajia sekä suuhygienia-kategorian aktiivisia ostajia sähköpostisuoran ja Facebookin välityksellä.
Lisäksi kampanjalla oli laaja näkyvyys S-ryhmän bonuspartnereiden etu-uutiskirjeessä, S-mobiilissa sekä Yhteishyvän printissä.
Kampanja tavoitti yhteensä 5,42 miljoonaa kontaktia. Digikanavat tavoittivat lähes 904 000 uniikkia asiakasta, joista jopa 9200 ostivat Oralin palveluita kampanjajakson aikana.
Kokonaismyynti kasvoi 13% kampanja-ajan jälkeen ja kohderyhmän asiakkaiden kulutus kasvoi 6 % ennen vs. jälkeen kampanjan.