Case: Univisio - Smart Marketing

Case: Univisio

MILLOIN & KENELLE:

Kampanja toteutettiin joulukuussa 2020. Tavoitteena oli lisätä Univision Amicor-tuotteiden tunnettuutta Prisman käyttötavara-tuotteita ostavien kategoria-asiakkaiden keskuudessa. Yleisö tavoitettiin kohdennetusti Facebookissa ja lisäksi mainontaa suunnattiin Yhteishyvä.fi- sivuston vierailijoille display-kampanjan muodossa.

TULOKSET

Kampanjan aikainen kontaktimäärä nousi 543 500:een, joista reilu 90 000 olivat Facebook-kohderyhmän tavoitettuja uniikkeja asiakkaita. Kampanjan aikana Univisio-tuotteita ostivat yli 800 asiakasta. Kokonaismyynti kasvoi 37% ja joulunajan menekki oli huomattavasti edellisvuotta vilkkaampaa: viikkojen 49-52 kasvoi 26% suhteessa edellisvuoden vastaavaan jaksoon.

Univisio

Kun haluat, että olemme sinuun yhteydessä.

Toivottu yhteydenottotapa

Huomaathan, että keräämme henkilötietojasi lähettäessä tämän lomakkeen. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä voit lukea tietosuojaselosteestamme

Hei, huomasimme, että käytät tällä hetkellä Internet Explorer -selainta, jota ei enää aktiivisesti tueta. Jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman sujuva, suosittelemme sinua vaihtamaan selaimeksesi esimerkiksi Google Chromen tai Mozilla Firefoxin.