Case: Silmäasema
Haimme vastaukset lukijoita mietityttäviin kysymyksiin suoraan silmäleikkausten asiantuntijalta, ja rakensimme niistä Yhteishyvän lukijoita kiinnostavan, monikanavaisen sisältökokonaisuuden.
Tuotimme Silmäaseman silmäleikkauksia käsittelevän, Yhteishyvän printissä, webissä ja somessa julkaistun sisältökokonaisuuden, joka valotti silmäleikkauksia perinteisten artikkeleiden lisäksi myös videoiden muodossa.
MILLOIN & KENELLE:
Silmäasema halusi vahvistaa asiantuntijamielikuvaansa erityisesti yli 40-vuotiaiden naisten keskuudessa. Samalla haluttiin lisätä Silmäaseman silmäsairaaloiden tunnettuutta.
Tuotimme Silmäaseman silmäleikkauksia käsittelevän, Yhteishyvän printissä, webissä ja somessa julkaistun sisältökokonaisuuden, joka valotti silmäleikkauksia perinteisten artikkeleiden lisäksi myös videoiden muodossa.
TULOKSET:
Kampanjan printtiartikkelin huomioarvo oli erinomainen 71 % ja lukuarvo 67 %.
Verkkoliikenne Silmäaseman laserleikkaussivustolla kasvoi 15 %.
Avainsanoilla kohdennettujen Facebook-postausten tavoittavuus oli jopa 50 000 henkeä per postaus.
Laserleikkausten ajanvaraukset kasvoivat 8 %.
Kyselytutkimus keräsi miltei 3000 vastausta yhden viikonlopun aikana.