Case: Rosten - Smart Marketing

Case: Rosten

Untitled design (8)

MILLOIN & KENELLE:

Loka-marraskuun 2020 kampanjan tavoite oli kasvattaa Rostis-innovaation tunnettuutta ja lanseerata uuutudet kategoria-analyysin kautta tunnistetulle parhaalle asiakaspotentiaalille.

Toimenpiteet suunniteltiin paistopistetuotteen ympärille.

TULOKSET

LOKA- MARRASKUU 2020 Rostis-lanseeraus, paistopiste:

Rostenille toteutettiin monikanavaista markkinointia, johon sisältyi kohdennettua Facebook- ja Instagram-mainontaa sekä Yhteishyvän natiivi- ja displaymainontaa. Kampanja tavoitti noin 300 000 asiakasta. Yli 5,5 % heistä osti kampanjan aikana uutuustuotteita, mikä tuki vahvasti syksyn alussa lanseeratun uutuuden myynti- ja asiakasmäärän kasvua ja sitouttamista tuotteeseen.

Kun haluat, että olemme sinuun yhteydessä.

Toivottu yhteydenottotapa

Huomaathan, että keräämme henkilötietojasi lähettäessä tämän lomakkeen. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä voit lukea tietosuojaselosteestamme

Hei, huomasimme, että käytät tällä hetkellä Internet Explorer -selainta, jota ei enää aktiivisesti tueta. Jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman sujuva, suosittelemme sinua vaihtamaan selaimeksesi esimerkiksi Google Chromen tai Mozilla Firefoxin.