Case: Rosten
MILLOIN & KENELLE:
Loka-marraskuun 2020 kampanjan tavoite oli kasvattaa Rostis-innovaation tunnettuutta ja lanseerata uutudet kategoria-analyysin kautta tunnistetulle parhaalle asiakaspotentiaalille.
Toimenpiteet suunniteltiin paistopistetuotteen ympärille.
TULOKSET
LOKA- MARRASKUU 2020 Rostis-lanseeraus, paistopiste:
Rostenille toteutettiin monikanavaista markkinointia, johon sisältyi kohdennettua Facebook- ja Instagram-mainontaa sekä Yhteishyvän natiivi- ja displaymainontaa. Kampanja tavoitti noin 300 000 asiakasta. Yli 5,5 % heistä osti kampanjan aikana uutuustuotteita, mikä tuki vahvasti syksyn alussa lanseeratun uutuuden myynti- ja asiakasmäärän kasvua ja sitouttamista tuotteeseen.
Veera Meltovaara, Rosten Oy:n markkinointijohtaja, kertoo uutuustuotteen tunnettuuden kasvusta onnistuneen kampanjoinnin tuloksena. Katso video