Case: Primacat - Smart Marketing

Case: PrimaCat

prima

Primacat

MILLOIN & KENELLE:

Maaliskuisessa kampanjassaan PrimaCat halusi vahvistaa brändimielikuvaansa kissanruoka-kategorian asiakkaiden keskuudessa kohdennetun Facebook-mainonnan avulla. Nykyisiä arvokkaita asiakkaita haluttiin palkita tuotenäytteen sisältämällä suorakirjeellä.

Tulokset:

Kampanjan kokonaiskontaktien määrä nousi lähes 568 000:een, joista unikkeeja asiakkaita oli lähes 354 000. PrimaCat-tuotteiden kokonaismyynti kasvoi 3% kasvatti kohdeyleisön kulutusta 9% kontrolliryhmään verrattuna ennen vs. jälkeen kampanjan. Tuotteita ostaneiden kohderyhmän asiakkaiden määrä oli 13 300 asiakasta.

Kun haluat, että olemme sinuun yhteydessä.

Toivottu yhteydenottotapa

Huomaathan, että keräämme henkilötietojasi lähettäessä tämän lomakkeen. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä voit lukea tietosuojaselosteestamme

Hei, huomasimme, että käytät tällä hetkellä Internet Explorer -selainta, jota ei enää aktiivisesti tueta. Jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman sujuva, suosittelemme sinua vaihtamaan selaimeksesi esimerkiksi Google Chromen tai Mozilla Firefoxin.