Case: Oral Hammaslääkärit - Smart Marketing

Case: Oral Hammaslääkärit

oral

MILLOIN & KENELLE:

Toukokuisen kampanjan tavoitteena oli tukea Oralin esteettisen hammashoidon asiakashankintaa kohdennetusti. Kampanja puhutteli 18-54 vuotiaita Sokoksen trenditietoisia ja ulkonäöstä huolehtivia asiakkaita sekä suuhygienia-kategorian aktiivisia kuluttajia emailin ja Facebookin välityksellä.

Lisäksi kampanjalla oli laaja näkyvyys S-ryhmän Partner-mediassa (Etu-uutiskirje & S-mobiili) sekä Yhteishyvä-lehdessä.

Oral

TULOKSET:

Kampanja tavoitti yhteensä 5,42 miljoonaa kontaktia. Digikanavat tavoittivat lähes 904 000 uniikkia asiakasta, joista 9200 ostivat Oralin palveluita kampanjajakson aikana.

Kokonaismyynti kasvoi 13% kampanja-ajan jälkeen ja kun verrataan kohdennettujen asiakkaiden kulutusta ennen ja jälkeen kampanjan, kasvoi se 6%.

Kun haluat, että olemme sinuun yhteydessä.

Toivottu yhteydenottotapa

Huomaathan, että keräämme henkilötietojasi lähettäessä tämän lomakkeen. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä voit lukea tietosuojaselosteestamme

Hei, huomasimme, että käytät tällä hetkellä Internet Explorer -selainta, jota ei enää aktiivisesti tueta. Jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman sujuva, suosittelemme sinua vaihtamaan selaimeksesi esimerkiksi Google Chromen tai Mozilla Firefoxin.