Case: Oral Hammaslääkärit
MILLOIN & KENELLE:
Toukokuisen kampanjan tavoitteena oli tukea Oralin esteettisen hammashoidon asiakashankintaa kohdennetusti. Kampanja puhutteli 18-54 vuotiaita Sokoksen trenditietoisia ja ulkonäöstä huolehtivia asiakkaita sekä suuhygienia-kategorian aktiivisia kuluttajia emailin ja Facebookin välityksellä.
Lisäksi kampanjalla oli laaja näkyvyys S-ryhmän Partner-mediassa (Etu-uutiskirje & S-mobiili) sekä Yhteishyvä-lehdessä.
TULOKSET:
Kampanja tavoitti yhteensä 5,42 miljoonaa kontaktia. Digikanavat tavoittivat lähes 904 000 uniikkia asiakasta, joista 9200 ostivat Oralin palveluita kampanjajakson aikana.
Kokonaismyynti kasvoi 13% kampanja-ajan jälkeen ja kun verrataan kohdennettujen asiakkaiden kulutusta ennen ja jälkeen kampanjan, kasvoi se 6%.