Smart Marketing Magnum - Smart Marketing

Case: Magnum

Magnum

MILLOIN & KENELLE:

Kampanja toteutettiin huhtikuussa. Magnumin nykyasiakkaat sitoutettiin kohdennetusti Facebookin välityksellä. Kampanja jalkautettiin samalla S-ryhmän massakanaviin (Yhteishyvä.fi display, Yhteishyvä printti, Store Digital näytöt) laajan tavoittavuuden varmistamiseksi. Koko maan laajuinen kampanja toteutettiin Store Digitalissa kahden viikon ajan.

TULOKSET

Koko kampanja tavoitti yhteensä yli 400 000 asiakasta. Verrattuna myyntiin ennen kampanjaa, Magnum-monipakkauksien myynti kasvoi kampanjan jälkeen +113%. Kahden viikon aikana Store Digital näytöillä myymälöissä tavoitettiin yli 1000 000 uniikkia asiakasta. Facebook-kampanja tavoitti neljän viikon aikana yli 122 000 uniikkia asiakasta ja tässä kohderyhmässä Magnum-monipakkauksien myynti kasvoi +95%.

Case Magnum

Kun haluat, että olemme sinuun yhteydessä.

Toivottu yhteydenottotapa

Huomaathan, että keräämme henkilötietojasi lähettäessä tämän lomakkeen. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä voit lukea tietosuojaselosteestamme

Hei, huomasimme, että käytät tällä hetkellä Internet Explorer -selainta, jota ei enää aktiivisesti tueta. Jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman sujuva, suosittelemme sinua vaihtamaan selaimeksesi esimerkiksi Google Chromen tai Mozilla Firefoxin.