Case: Finnspring - Smart Marketing

Case: Finnspring

Untitled design (4)

Finnspring halusi löytää Smart Marketingin asiakasymmärryksen avulla uutuuden todennäköisimmät kokeilijat sekä lisätä brändin tunnettuutta S-ryhmän asiakkaiden keskuudessa.

Kampanjan kanaviksi valittiin Prisma Media- kokonaisuus sekä Yhteishyvä.fi displaymainonta ja kohdennettu Facebook/Instagram. Näin varmistettiin suuri, mutta optimoitu tavoittavuus sekä asiakaskohtaamiset sekä kotona että ostoksilla.

MILLOIN & KENELLE:

Facebook ja Instagram-kampanjat sekä e-mail kohdistettiin muita vichyjä ostaviin kategoria-asiakkaisiin. Kampanja ajoitettiin helmikuulle 2021.

TULOKSET:

Myytyjen tuotteiden kappalemäärä nousi kampanjan jälkeen 32%. Myynti kasvoi 30%. Kampanjan aikana saavutettiin yhteensä 2 937 726 kontaktia. Kohderyhmän koko kohdennetuissa kanavissa oli 470 526, ja kohdennetuissa kanavissa tavoitettujen uniikkien asiakkaiden lukumäärä 231 613. Villi Vichyä kampanja-aikana osti 8 232 kohderyhmän asiakasta, jolloin cvr oli 1,75%.

Kun haluat, että olemme sinuun yhteydessä.

Toivottu yhteydenottotapa

Huomaathan, että keräämme henkilötietojasi lähettäessä tämän lomakkeen. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä voit lukea tietosuojaselosteestamme

Hei, huomasimme, että käytät tällä hetkellä Internet Explorer -selainta, jota ei enää aktiivisesti tueta. Jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman sujuva, suosittelemme sinua vaihtamaan selaimeksesi esimerkiksi Google Chromen tai Mozilla Firefoxin.