Case: Eckerö Line - Smart Marketing

Case: Eckerö Line

eckero kuvat-100

Nostimme esiin huipputason ammattitaitoa kurkistamalla laivan keittiöön m/s Finlandian Chef De Cuisine Tuomas Sillanpään johdolla. Kuluttajien mahdollisia laivalla tapahtuvaan buffet-ruokailuun liittyviä mielikuvia ravisteltiin myös Yhteishyvän Facebookissa toteutetulla kisalla.

MILLOIN & KENELLE:

Monikanavaiset sisällöt julkaistiin porrastetusti Yhteishyvän eri kanavissa. Sisällöillä konkretisoitiin buffet-ruokailijan mahdollisuuksia koostaa juuri itselleen sopivia, kauniisti aseteltuja annoksia ja menukokonaisuuksia.

TULOKSET:

Facebook-tavoittavuus jopa 61 000 henkeä.

Alkuvuoden 2018 matkustajamäärä kasvanut 17%.

Heinäkuun 2018 matkustajamäärä 29% korkeampi.

Kun haluat, että olemme sinuun yhteydessä.

Toivottu yhteydenottotapa

Huomaathan, että keräämme henkilötietojasi lähettäessä tämän lomakkeen. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä voit lukea tietosuojaselosteestamme

Hei, huomasimme, että käytät tällä hetkellä Internet Explorer -selainta, jota ei enää aktiivisesti tueta. Jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman sujuva, suosittelemme sinua vaihtamaan selaimeksesi esimerkiksi Google Chromen tai Mozilla Firefoxin.