3 Kaverin Jäätelö - Smart Marketing

Case: 3 Kaverin Jäätelö

3 Kaveria Luovat

Smart Marketingin asiakasymmärryksen avulla brändi halusi löytää uutuuden todennäköisimmät kokeilijat, joille viestiä lanseerauksesta.

Smart Marketingin asiakasymmärryksen avulla brändi halusi löytää uutuuden todennäköisimmät kokeilijat, joille viestiä lanseerauksesta. Kampanjan kanaviksi valittiin kohdennettu Facebook/IG, Yhteishyvän painettu lehti sekä Store Digital -screenmainonta HOK:n myymälöissä.

MILLOIN & KENELLE:

Kampanja ajoitettiin touko-kesäkuun vaihteeseen, jolloin kysyntä yksittäisjäätelö-kategoriassa on myös orgaanisesti kasvussa.

FB/IG-kampanja kohdistettiin 3 Kaverin nyky- sekä menetetyille asiakkaille sekä niitä jäätelökategorioita ostaville kuluttajille, joista uutuuspuikot nykyisellään voittivat asiakkaita. Store Digital kohdistettiin HOK Elantoon, joka on brändin vahvin markkina-alue.

TULOKSET:

Kampanjan tulos oli menestys.

Kampanjan kohteena olevien uutuustuotteiden menekki kasvoi +85% ennen vs. jälkeen toimenpiteiden.

Lisäksi myös muut tuotteet kasvattivat menekkiään +14%.

Kun haluat, että olemme sinuun yhteydessä.

Toivottu yhteydenottotapa

Huomaathan, että keräämme henkilötietojasi lähettäessä tämän lomakkeen. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä voit lukea tietosuojaselosteestamme

Hei, huomasimme, että käytät tällä hetkellä Internet Explorer -selainta, jota ei enää aktiivisesti tueta. Jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman sujuva, suosittelemme sinua vaihtamaan selaimeksesi esimerkiksi Google Chromen tai Mozilla Firefoxin.