3 Kaverin Jäätelö - Smart Marketing

Case: 3 Kaverin Jäätelö

3 Kaveria Luovat

Smart Marketingin asiakasymmärryksen avulla brändi halusi löytää uutuuden todennäköisimmät kokeilijat, joille viestiä lanseerauksesta. Kampanjan kanaviksi valittiin kohdennettu Facebook/IG, Yhteishyvän painettu lehti sekä Store Digital -screenmainonta HOK:n myymälöissä.

MILLOIN & KENELLE:

Kampanja ajoitettiin touko-kesäkuun vaihteeseen, jolloin kysyntä yksittäisjäätelö-kategoriassa on myös orgaanisesti kasvussa.

FB/IG-kampanja kohdistettiin 3 Kaverin nykyisille sekä menetetyille asiakkaille ja niitä jäätelökategorioita ostaville kuluttajille, joista uutuuspuikot nykyisellään voittivat asiakkaita. Store Digital kohdistettiin HOK Elantoon, joka on brändin vahvin markkina-alue.

TULOKSET:

Kampanjan tulos oli menestys.

Kampanjan kohteena olevien uutuustuotteiden menekki kasvoi +85% ennen vs. jälkeen toimenpiteiden.

Lisäksi 3 Kaverin purkkijäätelöt, jotka eivät olleet kampanjassa mukana, kasvattivat menekkiään +14%.

Kun haluat, että olemme sinuun yhteydessä.

Toivottu yhteydenottotapa

Huomaathan, että keräämme henkilötietojasi lähettäessä tämän lomakkeen. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä voit lukea tietosuojaselosteestamme

Hei, huomasimme, että käytät tällä hetkellä Internet Explorer -selainta, jota ei enää aktiivisesti tueta. Jotta vierailusi sivustollamme olisi mahdollisimman sujuva, suosittelemme sinua vaihtamaan selaimeksesi esimerkiksi Google Chromen tai Mozilla Firefoxin.